LADIES AND GENTLEMEN: CHIN YI


Fa un parell d'anys, al nostre blog, vam escollir entre els millors discs del 2011 a "Wo", treball d'una banda andalusa anomenada Chin Yi. Pablo Medina, lider de la banda, ens va agrair el detall a través d'un sincer correu electrònic. Han passat dos anys i el mateix Pablo s'ha posat en contacte amb nosaltres per a confiar-nos el seu nou treball, cosa que ens ha deixat sense paraules.

No exagerem si diem que Chin Yi són una de les millors bandes que podeu trobar actualment en aquesta Europa en crisi. Un grup que sap molt bé el que ha de fer i com ho ha de fer, que arrisquen, innoven i a sobre tenen referències claus en el seu so.

El disc amb el que s'estrenen a La Gramola Netlabel és "Sanguinem Mitto", un EP de 6 temes del que ja podem afirmar que és un dels millors treballs que mai hem ofert aquí.

Disfruteu-lo!

***
Hace un par de años, en nuestro blog, escogimos entre los mejores discos del 2011 a "Wo", trabajo de una banda andaluza llamada Chin Yi. Pablo Medina, líder de la banda, nos agradeció el detalle a través de un sincero correo electrónico. Han pasado dos años y el mismo Pablo se ha puesto en contacto con nosotros para confiarnos su nuevo trabajo, lo que nos ha dejado sin palabras.

No exageramos si decimos que Chin Yi son una de las mejores bandas que podéis encontrar actualmente en esta Europa en crisis. Un grupo que sabe muy bien lo que tiene que hacer y cómo debe hacerlo, que arriesgan, innovan y encima tienen referencias claves en su sonido.

El disco con el que se estrenan en La Gramola Netlabel es "Sanguinem Mitto", un EP de 6 temas del que ya podemos afirmar que es uno de los mejores trabajos que nunca hemos ofrecido aquí.

Disfrutadlo!