LA MÚSICA DE JULIO GUTIÉRREZ

Julio Gutiérrez és la nova proposta de La Gramola Netlabel.

Julio és un artista amb certa experiència en el món de la música electrònica, ja sigui com a DJ o com a membre integrant del grup Cremadelic Band, amb qui va gravar treballs en els segells Luscinia Discos i Progrezo Records.

El seu debut amb nosaltres es produeix amb l'EP "Know Mars", un disc de sis temes que ens ofereix uns sons de caire electrònic on hi tenen cabuda l'experimentació i melodies més pop.

Desitgem que gaudiu d'aquesta nova proposta, la número 26 de la netlabel, i en cas que acabeu de conèixer-nos, animar-vos a descobrir la resta del nostre catàleg.

***

Julio Gutiérrez es la nueva propuesta de La Gramola Netlabel.

Julio es un artista con cierta experiencia en el mundo de la música electrónica, ya sea como DJ o como miembro integrante del grupo Cremadelic Band, con quien grabó trabajos en los sellos Luscinia Discos y Progrezo Records.

Su debut con nosotros se produce con el EP "Know Mars", un disco de seis temas que nos ofrece unos sonidos de tipo electrónico donde tienen cabida la experimentación y melodías más pop.

Deseamos que disfrutéis de esta nueva propuesta, la número 26 de la netlabel, y en caso que acabéis de conocernos, animaros a descubrir el resto de nuestro catálogo.