NOVA ARTISTA: VIOLETA PÄIVÄNKAKKARA / NUEVA ARTISTA: VIOLETA PÄIVÄNKAKKARA

Fa poques setmanes vam descobrir a Violeta Päivänkakkara al seu Bandcamp. Ens va agradar tant que no vam dubtar en posar-nos en contacte i oferir-li un lloc entre nosaltres. Al cap d'uns dies, Violeta accepta la proposta i ens fa arribar un recull de temes en el seu primer EP: "Kuu".

Aquesta finlandesa de 20 anys és capaç de crear un món propi molt oniric; fent servir diferents instruments es mou entre el folk i l'ambient amb absoluta llibertat i naturalitat, tal com ens tenen acostumats els músics nòrdics.

Per a La Gramola Netlabel és un luxe seguir oferint la música de gent que, com Violeta, creuen en el que fan i hi posen tota la passió. És per això que us proposem que descobriu la seva música i ho feu sense reserves, amb les oïdes ben obertes. Segur que us encantarà.

***

Hace pocas semanas descubrimos a Violeta Päivänkakkara en su Bandcamp. Nos gustó tanto que no dudamos en ponernos en contacto y ofrecerle un lugar entre nosotros. Al cabo de unos días, Violeta acepta la propuesta y nos hace llegar una recopilación de temas en su primer EP: "Kuu".

Esta finlandesa de 20 años es capaz de crear un mundo propio muy onírico; utilizando diferentes instrumentos se mueve entre el folk y el ambient con absoluta libertad y naturalidad, tal como nos tienen acostumbrados los músicos nórdicos.

Para La Gramola Netlabel es un lujo seguir ofreciendo la música de gente que, como Violeta, creen en lo que hacen y ponen toda la pasión. Es por ello que os proponemos que descubráis su música y lo hagáis sin reservas, con los oídos bien abiertos. Seguro que os encantará.